maandag 22 december 2014

Sierra Nevada (morgen)

Vandaag rondgereden in de buurt van Tabernas ten noorden van Almeria. Ik heb een droge rivierbedding gevolgd. Ongeloofelijk, je MAG daar gewoon rijden en het gaat maar door. Veel filmpjes gemaakt, maar ik heb er slechts eentje uitgekozen om op Youtube te zetten. Je kan wel aan de gang blijven.
Het plan voor morgen is goed, ik ga een 4x4 track die ik van Wikiloc heb gedownload rijden. Die is 149 km en gaat van Nijar naar het noorden de bergen in. Ik ga denk ik halverwege wildkamperen.
Dit is die route:
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3128535
Hij zit al in mijn gps dus ik hoef alleen maar het lijntje te volgen. Én ik weet dat het niet doodloopt zoals soms bij mijn eigen probeersels.
Het is hier echt supermooi, het weer is ietsje fris (voor zuid Spaanse begrippen), aan de kust waait het behoorlijk, straks in de bergen zal dat minder zijn maar dan zit ik weer wat hoger.
Grappig dat ik bijna iedere dag wel mensen tegenkom die hier ook rondzwerven en die ik al eerder heb ontmoet. Theoretisch is die kans erg klein maar het gebeurt toch.
Het is bijna Kerst, de meeste vrienden die ik kortgeleden heb gesproken/gemaild zijn er om verschillende reden niet erg wild op maar ondergaan het noodgedwongen. Ik zeil er dit jaar mooi omheen! Nog geen idee waar ik dan zit, misschien expres juist de middle of nowhere. Ik zal dan wel wat piekeren over het één en ander, denken aan mijn ouders en José die in relatief korte tijd allemaal zijn overleden. Denken over mezelf, wat mijn plannen zijn en of die goed zijn. Teveel piekeren is natuurlijk ook niet goed, daar let ik wel op, ik drink dan nog een biertje en kruip lekker in mijn slaapzak en denk, 'tot morgen allemaal'!
Mooi geweest met de blog voor nu, ik moet nog wat gaan ontdooien.
(filmpje hieronder)
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten