zondag 21 december 2014

Cabo de Gata

Het bijhouden van deze blog lukt nog niet zo goed. Ik heb niet altijd internet bereik of moet simpelweg spaarzaam met stroom zijn voor de PC omdat ik 'in the middel of nowhere' sta. Ik moet nog héél veel foto's en filmpjes uitzoeken.
Dat gaat allemaal nog komen. Ik zet nu wel vast een filmpje op deze blog. Dit is het stoerste 4x4 wat ik tot nu toe hier heb gedaan. Op een filmpje komt het altijd wat minder heftig over dan het in werkelijkheid is, maar dan nog.....
Het filmpje kan je hieronder zo aanklikken. Maar staat eigenlijk op youtube, op mijn kanaal daar
(https://www.youtube.com/channel/UCmNsI5j1YoPOjWCqQs4vUvw ) daar heb ik inmiddels al meer ge-upload.

Het is hier prima, ik leef in een soort zwervers ritme. Heb leuke mensen ontmoet. Héél veel gezien. Dingen gezien die je doen nadenken, het gaat er hier écht anders aan toe dan in Nederland. Wij zeuren wel, maar hier is écht veel armoede. Gevolgen van wanbeleid en corruptie. De gewone man kan daar niet veel aan doen maar is wel de dupe van.
Ik ben nu 2 weken weg en de tijd vliegt echt voorbij. Het gewone leventje thuis, dat best wel goed is, is even heel ver weg, ik leid nu (tijdelijk) een ander leventje wat ook erg leuk is!
Iedereen die ik niet meer zie voor de feestdagen wens ik een vrolijke Kerst! Trek een biertje (in gedachten) met me open, ik doe hetzelfde, proost!!

De tweede helft van het onderstaande filmpje is het leukst.

groeten

arne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten