zaterdag 6 december 2014

Het avontuur gaat beginnen......!


Ik  ben deze blog begonnen toen ik mijn eerste Land Rover kocht. Dat was een serieus restauratie project. Daarvan heb ik  uitvoerig verslag gedaan. Daarna werd het stil op deze blog. Niet dat ik niks deed, er kwam nog een TD5 90" bij, ik heb talloze weekendjes etc met Land Rover clubs gedaan. Daar ga ik niet allemaal nu nog verslag van doen. Foto's zijn te vinden in mijn picasa album.

Nu ga ik wel iets nieuws doen en ik ga daar op deze blog verslag te doen. Het wordt een beetje een 'Land Rover' avontuur en het gaat allemaal voor zichzelf spreken!

Vandaag de TD5 opgetuigd voor de komende trip in de werkplaats. Daktent erop, luifel erop.De kano die normaal in de takel in de werkplaats hangt moest even plaats maken. Ik had de takel nodig om de daktent op de auto te zetten.
Op deze foto in de hoek rechts achter zie je de momenteel geschorste Serie III staan. Mijn restauratie project uit de eerdere verslagen. Met die auto is niet zo heel veel mis (voor een oude LR), er zit nu alweer een jaar een canvas kap op. Komende zomer gaat ie weer de weg op!

Voor mijn 'Spanje' plan gaat de TD5 mee.
Dit is de eerste post, er gaan de komende dagen zeker meer volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten