dinsdag 4 oktober 2016

Pyreneeën 2016 (1)

Ik ben weer vertrokken richting de Pyreneeën (én inmiddels aangekomen aan de oostkant). Ik ga daar weer het Vibraction roadbook rijden. Vorig jaar ook gedaan, was super mooi. Nu wil ik er wat meer de tijd voor nemen.

Foto's, filmpjes en verhalen ga ik op deze blog plaatsen zodra ik daar de tijd voor heb én als ik wifi verbinding heb. Dat laatste kan regelmatig een probleem zijn.

Door de app op mijn telefoon 'Bubbler GPS' wordt om de 15 minuten mijn locatie vastgelegd. Wanneer mijn telefoon data verbinding heeft geeft ie de opgeslagen data door naar mijn Spotwalla account. Daar is m'n huidige Pyreneeën trip redelijk te volgen. De 'embeded' versie hieronder. Inzoomen met 'satelliet' weergave is ook leuk. 'Zzzz' zijn de plekken waar ik overnacht. Het 'autootje' is de laatste vastgelegde positie.

Mooi voor nu, de start voor het verslag is gemaakt. Morgen verder!
Voor nu 'Zzzz'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten