zondag 18 maart 2012

Lastig klusje..., gelukt!

Vandaag heb ik een serieus probleempje uit de wereld geholpen. Eén van de drie draadgaten in het uitlaatspruitstuk was dol, ik heb er nu M10 van gemaakt. Het is een blind gat. Ik kan er nu een tapeind indraaien, die gaat erin tot ongeveer 1.5 maal de dikte van een moer..., prima dus! Als dit niet was gelukt was, pffhhh.......
Verder nog wat kleine pruts dingetjes gedaan. Ook al wat aan het krabben en schuren geweest. Ik ga binnenkort de achterbak schilderen, dan gaat het er allemaal al wat beter uitzien.
Terwijl ik aan het sleutelen ben zit ik te fantaseren wat ik straks allemaal voor leuks ga doen. Een plan wat me wel wat lijkt is om naar Croatie te gaan, kajak en MTB mee. Daar dan een beetje langs de kust rijden van Krk en Cres en wildkamperen. En vooral..., niks plannen!  Op het web vond ik wat inspirerende foto's:
klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten