zaterdag 12 november 2011

Chassis voorkant klaar.

De beide voorpoten zijn opgeknapt.
Ik kan nu het paneel waar de radiator aan bevestigd zit terug plaatsen. Ik heb dat paneel aan de onderkant voorzien van wat 'nieuw' ijzer en toen in de kleur gespoten zodat dat meteen klaar is.
Het paneel geplaatst, de radiator er weer aan vast geschroefd. Voor de grap even de gril erop, dan zie je weer waar je mee bezig bent!
 Ik heb besloten om als kleur Hammerite 'Stand Groen' te gaan gebruiken. Dat lijkt heel veel op het Land Rover 'Bronze Green' wat niet overal is te krijgen. Hammerite is wel overal verkrijgbaar zowel in bussen en spuitbussen, vandaar deze keuze.
 Ik ga de losse onderdelen toch maar van te voren netjes in de lak zetten. Op dit punt is mijn plan dus ook alweer gewijzigd maar je moet flexibel blijven met een project als dit!
Het meeste werk is het verwijderen van de oude laklagen. Het makkelijkste is het om de losse onderdelen als bijvoorbeeld een spatbord afzonderlijk onder handen te nemen. Alles wat ik terug plaats is dan ook echt klaar en voor het oog is het toch ook wel leuk dat het autootje meteen een beetje 'smoel' krijgt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten