zaterdag 25 juni 2011

De auto ophalen.


Ik mag de Landrover Discovery lenen van Willem. Ik heb een auto trailer gehuurd die veel te zwaar is voor mijn Peugeot.
Eigenlijk wil ik even rustig genieten van het feit dat ik mijn eerste eigen Land Rover ophaal, helaas is die tijd er niet. Het is al begin van de avond. Ik moet nog 25 huurfietsen ophalen op verschillende adressen, de aanhanger terugbrengen (de verhuurder belde al boos waar ik bleef), de geleende auto aftanken/terugbrengen, mijn hond ophalen, dan........een biertje drinken op de goede afloop!
 
De auto heeft nog geen APK en mag daarom niet op de openbare weg staan. Het oprijpad van mijn moeder moet even tijdelijk oplossing bieden. Hier haal ik hem met Julian (voormalig trombonist van Mr. Review) van de trailer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten